tokigt

Alla inlägg under juni 2012

Av Elly - 27 juni 2012 11:25

Igår var jag i stan med Ella!!! Vi hade det jätte trevligt, vi åt lunch, tittade runt i affärer och fikade. När vi skulle åka hem så åkte vi hem till Ella, och där fick jag en present i förskott!!! Det var jätte fint och snällt av henne. Älskar dig <3


  

Vi fikade på mitt favorit caffé: Espresso House!!! <3

 

 

Paketet som jag fick av Ella!!! <3

 

 

Det som var inuti paketet!! <3<3

Av Elly - 26 juni 2012 11:24

Idag så ska jag til stan med bästa Ella :D Hon ville göra något för att fira min födelsedag, den gullungen <3 Men vi ska nog åka snart och så, så jag slänger in ett inlägg via mobilen. Kommer nog blogga lite mera via datorn sen när jag kommer hem. Då kanske det även kommer lite bilder ;)Men nu ska jag åka, ha en bra dag <3

Av Elly - 23 juni 2012 21:47

Igår blev det en bra midsommarafton hemma hos våra kusiner. När klockan var runt halv ett (på natten) så gick vi till vårar "blivande" hus och där sov vi inatt!!! :DSedan idag så har jag och min mamma bakar i FEM TIMMAR!!!!!! Eftersom att min släkt kommer och firar min födelsedag i morgon så bakar vi till det. Men vi stod där i FEM TIMMAR i rad!!!! Men nu är vi (nästan) klara oc sitter och tittar på fotboll, Spanien vs Frankrike. Imorgon ska vi även baka två tårtor innan alla gäster kommer. Men nu ska jag försöka titta lite på fotbollen!! HEJA SPANIEN!!!! :D

Av Elly - 22 juni 2012 10:38

Idag är det alltså midsommarafton!!! :D Jag och min familj ska til Norrby, för att fira där (vi åker dit varje år). Vi ska fira med våra största kusiner, farmor oc farfar. Efter att vi har varit i Norrby ett tag (alltså när vi har ätit upp lunchen ;)) så åker vi hem till kusinerna. Där brukar vi umgås och äta middag, vi brukar även köra kub, men vi gjorde inte det förra året så jag vet inte om vi ska göra det idag :) Idag fyller även en av mina bästa vänner år!!! Nämligen HANNA!!! (grodkungen.bloggplatsen.se) Men det är lite synd om henne, för hon har varit på lägger och nu har hon blivit sjuk!!! D: Men hon får försöka att ha en bra födelsedag i alla fall ;) Grattis en gång till Hanna!!! :DIgår fyllde min mamma och farfar år! :) Vi firade mamma på morgonen och sedan så firade vi farfar på kvällen. Det blev en bra dag ;)Vi kommer att ha många firanden i sommar, eftersom att typ hela min släkt fyller år under sommaren :pJag fyller år om 9 dagar!!!! Längtar!!! :DHa en bra midsommar!!! :)

Av Elly - 17 juni 2012 10:35

Japp, det stämmer men det är inte jag som fyller år. Det är ELLA!!!! :DJust nu är jag påväg hem till henne för att säga GRATTIS!! Men efter det ska vi in till stan, pc där ska vi först äta lunch på pizza hut. Sen så ska vi gå på bio!! Det kommer att bli SÅÅÅ kul!!! :D Längtar!!! Kanske, kanske kommer det upp bilder. Ha en bra dag i regnet.. blä... :(

Av Elly - 13 juni 2012 13:19

Just nu så sitter jag i det nya huset som vi ska flytta till, och jag har väldigt tråkigt. Eftersom att det inte finns några möbler eller saker här, så finns det ingenting att göra. Mina föräldrar håller nu på att tapetsera, men jag får inte hjälpa till :( (inte för att ja tror att jag är till en sån stor nytta, men men). Eftersom att det inte finns något att göra, så finns det fortfarande en sak, nämligen MOBILEN!! Därför tänkte jag att jag ändå kunde slänga in ett inlägg på bloggen ;)Jag tror inte att jag kommer att lägga upp videoklippen som jag lovade, men om ni vill se dem så gå in på www.ellaahlund.blogg.se :) Det är min kompis Ella som har den bloggen, och jag tycker att ni ska följa henne. Hon är en häst galen tjej som också gillar att baka (men hon skriver inte BARA om hästar!). Hej då :D

Av Elly - 12 juni 2012 17:31

Jag vet att jag sa igår att jag skulle lägga upp videoklipp och bilder från Rix FM festivalen, men så blev det inte :( Jag vet inte riktigt om dem kommer upp idag heller, men kanske sen när jag sätter på datorn. Idag så har jag inte gjort så mycket. I skolan så städade vi och hade en tävling om vilken bas-grupp som kunde samla ihop mest skräp från skogen, och min bas-grupp vann!!!! :DEfter skolan så följde Frida med mig till mitt nya hus (ska flytta om typ TRE veckor!) och efter det gick vi hem till henne. Och nu är jag hemma igen. Jag måste gå nu, för jag ska äta. Ha en fortsatt trevlig kväll :D

Av Elly - 10 juni 2012 21:24

Har nu kommit hemfrån stan, där man har varit och tittat på Rix FM festivalen. Jag var där med Ella och Frida och vi hade jätte kul. Vi kom dit vid ett, då Dead by April skrev autografer. Sedan gick vi till scenen och satt där och väntade tills klockan blev fyra, då allting började!!! Men vi hade kul och nästan alla artister var bra!! :D Det kommer nog bilder och videor i morgon (måste ladda över dem på datorn också) ;)Juste, i morgon har jag sovmorgon så jag får sova en TIMME längre. I skolan ska vi typ bara titta på film hela dagen, och vi får ta med oss godis om vi vill (och vem vill inte de liksom!!). Så det blir nog ganska skönt i morgon. Godnatt (lite tidigt kanske, men aja) :)

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards