tokigt

Alla inlägg under september 2012

Av Elly - 23 september 2012 21:29

I morse så var det match på morgonen så var tvungen att gå upp ganska tidigt. Självklart så skulle Bianca må jättedåligt den natten och bara skrek, så att jag inte kunde sova -.-
Matchen började vid halv tio och efter den fick vi springa in och ut ur duschen för att sedan åka till konfirmationsmötet som egentligen började vid tio.... Mötet slutade vid två och klockan två så började min kusin Julia's kalas i Värmdö. Åkte därifrån vid fem, åkte direkt till affären och sedan var det middag. Under hela dagen så fick jag inte i mig så mycket mat eftersom att det blev mycket att åka direkt till olika ställen. Detta resulterar i sprängande huvudvärk! Men det hjälper ju verkligen.....!!
Ska försöka sova nu så att det kanske känns bättre imorgon. Godnatt <3

Av Elly - 21 september 2012 22:05

Idag i skolan så fick jag faktiskt ganska mycket gjort, så nu är jag ganska glad! :D Det var skönt att komma hem sen oc bara kunna slappna av, för nu är det helg!! :D Men det betyder så klart inte att jag slipper pluggandet. Eftersom att vi har prov på tisdag så måste ja plugga lite inför det under helgen, men annars kan jag vara ledig! :D
Imorgon så ska jag nog bara ta det lugnt och plugga lite, har inte något planerat. Men på söndag så har jag match på morgonen och efter det så åker jag direkt till det första konfirmationsmötet. Men eftersom att det är match först hinner jag bara till sista timmen. Hehe... Men direkt efter det så ska jag iväg på min kusins kalas, så är ganska uppbokad på söndagen :)

Idag när ja kom hem från skolan så bestämde jag mig för att fixa mina naglar också och så här blev resultatet:

Av Elly - 19 september 2012 22:15

Min mobil hackade lite, så förlåt för det dubbla inlägget ;)

Av Elly - 19 september 2012 22:13

Fixade min syrras naglar, blev inte så bra eftersom att hon har så korta naglar och jag inte är så duktig ;) Men såhär blev resultatet:

Av Elly - 19 september 2012 22:13

Fixade min syrras naglar, blev inte så bra eftersom att hon har så korta naglar och jag inte är så duktig ;) Men såhär blev resultatet:

Av Elly - 19 september 2012 16:18

Igår kväll när jag skulle sova kom jag på hur mycket jag har att göra!! Jag fick panik och kunde såklart inte somna. Det är nämligen så att jag har prov nästa tisdag, och det är typ 20x5 frågor som man måste plugga in. Sedan hade jag tänkt att göra pp (ett slags prov) i matte på fredag, men det får jag skjuta upp tills nästa fredag. Nu när jag har så mycket att göra så kan man ju tror att jag pluggar ihjäl mig i skolan, men det gör jag typ inte!! Det är det jobbigaste, att jag inte kan koncentrera mig i skolan!! Men jag ska försöka tänka positivt och jobba så mycket jag kan. Sedan kan jag ta igen det jag har missat genom att jobba hemma. Så nu ska ja tänka positivt och tänka att ja kommer att klara provet bara jag pluggar! :D

Av Elly - 12 september 2012 22:03

Imorgon är det premiär av Glee säsong 4!!! Kan inte vänta!!! Glöm inte att titta imorgon 21:00!!!!!

Av Elly - 9 september 2012 20:23

Igår så var det innebandycup!! Det var vendelsö cupen (vår egna) och det var jättekul!! Och det blev ännu roligare när vi kom trea!!! Gick upp vid sex igår, för att hinna till första matchen och kom inte hem förens halv tio på kvällen, så det blev en lång rolig dag! :D Under hela dagen så låg jag etta i målvaktsligan, men på den sista matchen så släppte jag in två mål, så kom femma, men det gjorde inget för det var jättekul ändå. Det är det som räknas ;)
Det jobbiga är bara att nu har jag en sån fruktansvärd träningsvärk i hela benen och armarna. Jättejobbigt, har gått som en stel pinne hela dagen :( Men det blir nog bättre. Sammanfattningsviss så blev det en toppen dag igår ;D

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards