tokigt

Alla inlägg under april 2013

Av Elly - 30 april 2013 17:55

Idag så hade vi prov 8:25, sedan efter det så slutade vi tio i tolv!!! :D Gick ganska bra på provet, så är glad nu!! :D Efter skolan åkte jag med Ella och Isa och åt på Sibylla!! Sedan åkte jag med pappa till centrum och köpte kläder till Italien (visar dem lite senare) och sen nu ska vi få gäster!! Sedan blir det majbrasa ikväll!! :D En kort dag!! Och är på toppenhumör!!! :D

Av Elly - 28 april 2013 22:11

Är nu hemma efter en jätterolig helg i Mora med innebandy-laget!!!! :D Hade det verkligen super-kul. Däremot så gick det inte sådär jättebra på matcherna. Vi kom til B-final där vi förlorade och kom två :( Men vi gjorde faktiskt flest mål i hela turneringen, 14 stycken + att dem som vann A-finalen spelade vi 2-2 mot, så egentligen så var vi inte jättedåliga. Och desutom så hade vi jätte-skoj utanför planen också, så i helhet så var det en super-turnering!!! :D

Av Elly - 26 april 2013 23:56

Idag åkte vårat lag på innebandy-cup till Mora. Åkte vid elva, vilket betyder att jag var ledig från skolan idag! :D
När vi sedan kom fram så åt vi middag och sedan var det match 20:45. Vann matchen med 4-1!!! TOPPENBRA!!!!! Nu är det bara att fortsätta så hela helgen, så kommer vi hem med guld på söndag ;)
På bussresan så lekte vi olika samarbets-lekar, varav en var att göra en gubbe av lera ;)

Av Elly - 23 april 2013 17:21

Hade geografi-prov i morse och jag fick alla rätt!!!!! 47/47!!! Däremot så stavade jag inte rätt på alla, men det räknades inte.... ;)
Sedan under dagen så har jag pluggat kurs (som rimmar på usch) men hade jättesvårt att koncentrera mig, så det gick ju sådär.....
Hade även "förlängt PH" idag och då var pappa med. Det gick väll bra, tror jag xD Efter det så åkte jag till pianot oc sedan hem, vilken intressant dag xD
Nu ska jag städa mitt rum innan mina föräldrar får panik över att det är så stökigt!!! xD

Av Elly - 21 april 2013 21:45

Spelade semifinal idag i Hässelbystranden mot Huddinge. Tyckte faktiskt att vi var riktigt duktiga och gav dem en match!!! Dem var förra årets vinnare (och därmed bäst i Stockholm) men jag tyckte att vi var riktigt vassa!!!! I början kändes det verkligen som om vi kunde ta dem, men deras målvakt var jätteduktig, så det blev inget mål för vår del D: Men vi kom på delad tredjeplats och är därmed 3:a bäst i Stockholm!!!
Efter matchen åkte jag hem och duschade, och sedan skulle jag egentligen ha tittat på min kusin Oliwers fotbollsmatch, men hann tyvärr inte det :( Blev sedan kebab till middag, och sen nu ska jag sova tidigt eftersom att jag knappt sov någonting inatt ;)

Av Elly - 20 april 2013 17:27

Japp, idag är det en fullspäckad dag!! ;) Imorse vid elva så följde jag med mamma och tittade på hennes gamla handbollslag som spelade match. Hon och Linda skulle egentligen vara med, men eftersom att båda två har ont så hejade dem istället. Men eftersom att Sussie var med och spelade så satt jag och kusinerna Stark oc hejade på henne.
Sedan direkt efter det så åkte vi på kala hos kusin Benjamin som fyllde 5 år :D Var jättetrevligt med gott fika och tårta :'D
Sedan nu så ska vi iväg på middag hos några kompisar, så har haft fullt upp hela dagen ;) Hade egentligen tänkt plugga lite idag, men, men ;) Kanske hinner det imorgon ;)

Av Elly - 19 april 2013 20:00

Den andra av mina två nya favoritlåtar heter "Let Me Love You" :'D

Av Elly - 19 april 2013 17:11

Har fått två nya favoritlåtar sedan jag tittade på Glee avsnitt "naked". Den  första heter "a Thousand Years"!! Älskar den!!! :'D


Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards