tokigt

Alla inlägg under februari 2013

Av Elly - 28 februari 2013 17:02

Det blev ju ingen bio igår, så då skulle vi göra det idag istället. Men det blev inget idag heller eftersom att mormor hade blivit sjuk :( Så istället så åkte jag och badade med mamma, Bianca och Mikaela :)
Nu ska jag nog gå och äta lite eftersom att jag blir hämtad om en halvtimme och så är det träning. Ska spela ute idag.....! Det kommer ju gå bra...... Önska mig lycka till ;)

Av Elly - 27 februari 2013 23:22

Igår så kom Hanna oc Ella hit vid tre och så åkte vi och köpte GOTT till våran "Disney Prinsses - kväll" som vi hade. Hanna hade aldrig sett någon Disney Prinsses film (!) så vi var tvungna att återuppleva hennes barndom ;) En jättetrevlig kväll! :D Ella sov även över här och åkte hem sen på morgonen, och då skulle jag egentligen gå på bio med mormor idag, men planerna ändrades (ska nog göra det imorgon istället). Så istället så blev det så att vi var i pulkbacken med kusinerna innan lunch och efter det så blev det att titta på The Vampire Diaries!!! :D

Av Elly - 25 februari 2013 22:35

Har varit jätteseg och helt död i helgen så idag var jag bara hemma och tog det lungt. Tittade "lite" på Vampire Diaries och pluggade lite. Har börjat titta på Vampire Diaries nu igen efter att ha slutat ett tag förut. Nackdelen är bara att jag inte riktigt kommer ihåg vilket avsnitt jag var på, så jag tittar om på det mesta! xD Men det är ändå ganska bra eftersom att jag typ inte kommer ihåg någonting xD
Men sedan vid tre tiden så kom kusinerna Stark och mormor och morfar på fika :) Fikade kladdkaka och åkte pulka i backen. Var så fint väder sp det var faktiskt jätteskönt att komma ut i friska luften ett tag! :D
Nu har jag tränat och duschat och typ dör! Så ha en bra kväll så ska jag fortsätta att vara seg! ;)
Fina Bianca och Wilmer :')

Av Elly - 19 februari 2013 16:35

Idag så fyllde Alicia år så då skulle vi gratta henne. Vi åkte tidigare till skolan för att fixa iordning allt. Men när vi stod där och fixade så kom hon!!!! Det blev fett pinsamt!!! Men sedan gick hon till sitt skåp och då fixade vi klart det sista snabbt och "överraskade" henne när hon kom tillbaka xD
Hade även gjort ett kort till henn :D

Av Elly - 17 februari 2013 09:19

Lördagen började bra, spelade match (även fast jag hade ont i armen/handen och vristen) och vann den med 7-3!!! Bra jobbat!!! Efter det hade jag ondare i armen/handen och vristen, men det var det värt!! ;)
När jag kom hem sen så tog jag det vara lungt till vi fick besök av våra gamla grannar vid halv fem. Det var jättekul!! Så länge sen vi träffades sist!! :D Vi åt god mat, tittade på Melodifestivalen och spelade spel tillsammans!! Superkul!!!!

Av Elly - 15 februari 2013 22:02

Vår skola hade friluftsdag idag och då var jag i ROMME!! Åkte snowboard för första gången och det gick ju....ehh....*host*
Nej, men det gick väll inte så bra i början, vågade inte åka knapplift så gick uppför barnbacken och typ rullade ner. Sedan åkte vi knappliften upp för barnbacken (utan att ramla någon gång!!) och sedan försökte vi ta oss ner på bästa sätt.... Sedan så fick vi för oss att vi skulle ta den längsta gröna backen som fanns, för att man skulle hinna lära sig åka på vägen ner, men det gick ju sådär..... Slutade med att det tog oss TVÅ FREAKING TIMMAR att ta oss ner för backen!!!
Vi åt sedan lunch och höll oss sedan till barnbacken tills vi åkte hem ;)
Var även så duktigt och lyckades vricka vristen OCH typ sträcka en muskel i handen + att jag har säkert blåmärken över knäna och rumpan ;) kommer vara helt blå imorgon....
Men bortsätt från det så var det en toppendag!!!! (åkte förresten snowboard med Hanna, Frida, Isa och Linnea, då Linnea var typ proffs xD )

KNC

Av Elly - 14 februari 2013 22:20

Har ju varit iväg på KNC över tre dagar nu, och jag hade tänkt berätta lite mer om vad vi gjorde och så i helgen. Håll ut!!!!!!! :D

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards