tokigt

Alla inlägg under november 2012

Av Elly - 29 november 2012 20:48

Av Elly - 26 november 2012 21:44

Har precis kommit ut ur duschen efter min träning. Hade fortfarande lite ont i halsen innan, och eftersom att vi sprang en del idag så är det inte precis bättre nu :/
Ni undrar säkert hur det gick på provet, och jag kan säga att det inte gick så bra... Man hade två timmar på sig att skriva och jag blev inte riktigt klar :( Hoppas dem tycker att min inlärning är bra istället, fast den har jag inte hunnit lämna in helt heller. Jag har skrivit klart och så, men jag måste fixa den så att det blir en broschyr, JÄTTEJOBBIGT!!!!
Stannade kvar i skolan idag och jobbade med Hanna, och då håll dom på att låsa in oss!!!!
Ska ta och äta någonting nu! :) Bye bye!!

Av Elly - 25 november 2012 22:26

Igår sp var det plugg som gällde hela morgonen. Sedan vi halv fyra så var det match, som vi vann(!) vet dock inte med hur mycket ;) På kvällen blev det en god middag och sedan mys framför TV.
Idag har jag också pluggat stenhårt hela förmiddagen. Sedan hade vi match vid halv fem som vi vann (tror det blev 7-3, är inte säker). Efter det åkte jag hem på en gång och satte mig oc pluggade. Sedan åt jag middag och pluggade sen fram till nu. Som ni märker har jag pluggar ganska mycket och det beror på att vi ska lämna in en uppgift imorgon i skolan + att vi har prov. Jag är inte förberedd över huvud taget..... Jag har lite tid att plugga imorgon också, då provet inte börjar förens vid 13. Sedan får jag bara hoppas på det bästa ;)

Av Elly - 24 november 2012 12:29

Inte den bästa kvaliten men men....



Av Elly - 22 november 2012 19:05

Har varit en rätt så seg vecka, har mest bara jobbat kurs. Vi har just nu sexuallkunskap (-.-) och den ska vara klar på måndag. Då är det både en inlärning och ett prov på samma sak. Imorgon är det fredag (!) men jag ska också göra ett prov i engelska då, sp det blev inte så kul iallafall :( Och efter skolan måste jag stanna lite och jobba och sedan får jag jobba i helgen. Men aja, jag klarar det nog ;)
Sitter just nu och tittar på träningen, är inte själv med för att jag har sååååå jäääääätteont i halsen :( Jag hoppas det blir bättre snart :) Ska titta på träningen nu :)
Ses sen, någon gång.... ;)

Av Elly - 17 november 2012 21:30

Hade match imorse mot TT, förlorade tyvärr. Men det blir nya tag imorgon när vi ska spela match mot Tullinge. Efter matchen så åkte jag till Farsta med min familj och shoppade lite. Visar bilder kanske i morgon ;) Anars har jag bara tagit det lugnt på kvällen. Sitter och tittar på TV nu och äter choklad!!!!! (och ja, jag vet, jag tål inte det egentligen....) Mums!!!
Igår var jag på bio med Ella och Julia!! Såg Breaking Dawn Part 2!! Den var såååååååååå bra!!! Var helt tom inombords efter filmen. Kände mig lite stygg eftersom att det var 15-års gräns. Men dem som släppte in brydde sig inte ;) Men ni måste verkligen se filmen!!! Rekommenderar den verkligen!!!!! (även fast den inte var lika bra som boken ;) )

Av Elly - 15 november 2012 20:38

Idag har jag varit ganska seg, men inte överdrivet seg. Efter skolan så fick jag göra klart ett prov som vi hade för typ huuuuuuundra år sen!! Tyvärr gick det bara sådär, men jag hoppas att jag klarar det ;)
Men hade även träning och då var jag jäääääääte trött! Jag typ somnade under träningen!! Sen när jag kom hem var jag alldeles blek i ansiktet! Men det försvann när jag duschade! :) Ska äta nu och sen blir det att titta på hela Sverige Bakar och mumsa på min kladdkaka som jag gjorde igår! :)
Tjingeling!!

Av Elly - 12 november 2012 22:01

Har precis duschat och gjort mig klar efter träningen. Var jättevarm så det var skönt att ta en kall dusch! :D
Idag så gick jag faktiskt och gjorde matte P.p (matte prov) men det gick väll sådär :/ Blev inte riktigt klar så ska få göra klart det någon gång i veckan. Hoppas ni har fått en bra start på veckan ;) hej svejs

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards