tokigt

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elly - 26 augusti 2012 22:39

I fredags åkte jag iväg på tränningsläger med innebandyn!! Det var jätte kul men jobbigt xD har träningsvärk överallt nu :'(
Men vi hade roligt oc tränande lite (såklart) :D
Idag så började det ju spöregna och åska helt plötsligt, så då kunde man bara sitta hemma. Som tur var hade jag lite att plugga med, så jag hade något att göra ;) Men pappa tände även våran brasa, så det var jättemysigt att sitta framför den och höra regnet ösa ner ;)
Godnatt <3

Ps. Imorgon börjar skolan på riktigt...

Av Elly - 22 augusti 2012 21:55

Idag så var det då hemstudiedag. Jag fick faktiskt ganska mycket gjort, delvis för att jag steg upp vid sju ;) Var jättetrött på morgonen!!! Men när jag väl hade kommit ur sängen så gick det ;)
Imorgon ska jag plugga ÄNNU hårdare och få ÄNNU mer gjort!! Hoppas jag... Önska mig lycka till! ;D

Av Elly - 21 augusti 2012 16:55

Idag så började vi skolan!! Det var faktiskt kul för att man fick träffa alla kompisar igen (även fast jag gjorde det under sommaren) och vi gjorde nästan ingenting i skolan. Det är även ganska skönt att vi har hemstudiedagar från onsdag-fredag ;) Men då ska jag verkligen plugga!!! Det gäller att komma igång så fort som möjligt så att man inte kommer efter senare i terminen!!
Nu är jag påväg hem från bästa Frida där jag och Ella har varit efter skolan. Och vi skaffade faktiskt en blogg, jag skulle bli jätteglad om ni kikade in där: flumtrollen.blogg.se (kan tyvärr inte länka eftersom att jag bloggar via mobilen) ;)

Av Elly - 19 augusti 2012 20:12

Igår så började vi med att handla allting till maten oc bakningen ;) Sedan åkte vi hem till Ella oc gjorde iordning tårtan (den måste stå i kylen i över en timme). Efter det lagade vi maten so blev tacos!!! Mums!! :D
Efter det tittade vi på en halv film och åt tårtan!!!! Den godaste jag någonsin ätit!!!! :D <3 Och jag lärde mig att åka longboard, med lite hjälp av Hanna och Ella ;) <3
Några bilder från igår!! ;)

Av Elly - 17 augusti 2012 23:34

Det stämmer faktiskt, så idag åkte jag och mina "stora" kusiner Elina och Fredrik till stranden oc badade!!! Det var inte alls kallt i vattnet och solen lyste på oss (lite då och då). Men sedan så började det så klar att åska och då åkte vi hem. Självklart så öppnade sig himlen när vi kom hem, och då hade jag ingenting att göra!!! Som tur är så hade jag min mobil!! ;D Men imorgon så ska ja och Hanna hem till Ella och ha filmkväll!!!! Det ska bli jättekul!! Och vi ska baka världens största chokladmoussetårta!!!! :D Mummms!!!! :D
(några bilder på svanar som vi såg på stranden och min snygga kusin Elina) ;)

Av Elly - 16 augusti 2012 14:52

Idag när jag vaknade så gick jag ut på en promenad, även fast det var mulet ute och det var jätteskönt!!!! :) Vid tio kom farmor till oss och då åkte vi till Farsta Centrum. När vi åkte hem åkte vi förbi Haninge Centrum och då hittade jag The Hunger Games på DVD!!!!!!! :'D Alltså så måste jag sätta mig och titta på film nu :'D <3

Av Elly - 15 augusti 2012 17:34

Idag så vaknade jag och Ella vid typ åtta!!!! Och vi somnade vid typ ett igår, men jag är faktiskt inte så trött, vilket är bra!! :D
Men idag så har vi spelat The Sims 2 typ halva dagen, och efter det så bakade vi!! Det blev jättegott!!!! :D
Men sedan så blev vi lite aktiva och gick till stranden och simmade en halv kilometer!!!! Sedan ikväll så ska jag cykla sex kilometer, och sedan ska jag träna lite (med Ella) med hjälp av en jätte bra app som jag rekommenderar (träningspass). Den är grattis om man inte vill "utveckla" den lite då det finns fler alternativ. Men jag är nöjd med grattis-variationen :D
Ska försöka ladda upp några bilder från idag, men är på stranden så vet inte om det går ;)

Av Elly - 14 augusti 2012 23:08

Idag har jag varit med bästa Ella!!! :D I början av dagen så gick vi till stranden och badade i det KALLA vattnet!!! Fast det blev skönt efter ett tag ;D
Sedan gick vi och köpte choklad, glass och cola på Hemköp!!! :D mums!!!
Nu sitter vi i tältet oc myser!! :D <3 Har precis spelat poker oc det gick jättebra för mig!!! :'D eller inte.....
Ska försöka vara lite social nu ;) <3
Några bilder från idag/ikväll:

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards