tokigt

Alla inlägg under januari 2013

Av Elly - 31 januari 2013 22:04

Har försovit mig två dagar i rad nu... -.- I onsdags så ringde inte min väckarklocka (även kallad mobil) och idag så somnade jag om xD Lyckat asså....
Har i alla fall klarat mig igenom tre kursdagar (iallafall för mig, hade LITE kvar att göra xD) Vi hade även skoltidningsmöte idag och då berättade dem att vi ska till DN nästa torsdag och kolla hur dem gör tidningen och så. Superspännande :D
Ska upp tidigt imorgon (vår idrottsgrupp är mobbad den hör veckan också så får ha idrott imorgon istället för på måndag xD) och sen så vill jag inte vara helt död imorgon, så jag ska nig försöka sova nu :)

Av Elly - 29 januari 2013 22:34

Igår så gick jag i skolan hela dagen (bokstavligen) åkte tillbaka i skolan mellan halv sju och halv nio för att vi skulle visa för nya elever hur vår skolan funkar ;) Dock fick jag gå lite tidigare eftersom att jag hade träning ;) Sen idag så var det då kurs (USCH) och det gick väll.....hm....bra? Aja ska försöka hinna klart med all kurs den här veckan så att jag inte behöver drunkna i det under helgen.....
Ska försöka sova nu så att jag inte är helt död imorgon när det bli ännu mer plugga kurs....

Av Elly - 26 januari 2013 17:01

Sitter i bilen nu med Frida och Alicia och är påväg mot match i Ekerö!!! Tagga!!!! Får troligtvis inte spela (har ju inte tränat) men då får jag sitta och heja istället!!! :D

-

Av Elly - 26 januari 2013 13:40

 

Av Elly - 26 januari 2013 11:29

Av Elly - 24 januari 2013 20:37

Idag så redovisade jag mitt första steg för den här terminen, 21 i spanska!! :D Har även skickat in både engelska och svenska till mina lärare, hoppas jag får godkänt...? :) Ska även försöka redovisa matten imorgon + att jag har JÄTTEMYCKET kurs (usch) kvar..... -.- orkar inte..... Blir att plugga HELA helgen....
Har haft träningen, gick sådär :/ Har inte tränat på en och en halv vecka (förra veckan vilade jag min sträckning och i måndags så var jag sjuk) så kände mig rätt så otränad!! Men det är bara att börja träna upp sig igen!!!
Har precis duschat nu och ska äta mat (är fett hungrig!!!) och sedan blir det Godnatt. Ska upp lite tidigare imorgon för har idrott och sedan måste jag vara utvilad så att jag kan vara effektiv i skolan ;) Chaooooooo

Av Elly - 23 januari 2013 22:13

Igår och idag var det alltså usch (kurs) BLÄÄÄÄÄÄ, säger jag bara!! Sjukt mycket just nu!! Min lärare säger att egentligen skulle vi behöva tio veckor på oss för att lära oss allt, men vi får bara EN FREAKING VECKA!!! Helt sjuk!! Sen så ska man även hinna med att jobba steg också!!!! Asså Gud, kommer snart bli deprimerad eller nåt..... xD
Ett annat "plus" är att jag kommer vara bort fem veckor den här terminen, och det gör ju verkligen det hela mycket bättre!!!! Ska iväg till KNC (ett matte-ställe för cooooola personer ;) och när vi (jag) är där så börjar en nya kurs -.- Jätte-typiskt!!!!! -.- Aja, ska väll försöka att klara mig igenom den här veckan till att börja med ;)
Chao!!!!

Söta Hanna:

Av Elly - 19 januari 2013 19:17

Igår så fyllde Linnea år, och självklart så ville vi fira det!! :') Vi satte ballonger på hennes skåp och överraskade henne när hon kom tillbaka till skolan efter idrotten. När vi gjorde det så skulle hon tro att "that's it" men det var det inte..... ?
Efter skolan så fick Ella och Moa henne att stanna en halvtimme så att jag och tre till kunde åka hem till mig och fixa iordning, genom att blåsa upp ballonger och ta fram fika (hade självklart bakat chokladmoussetårta ;) Sedan när dem andra kom med Linnea så kastade vi ballonger på henne och sen så fikade!! Det var jättekul och det blev lyckat!!! Tyvärr så kunde inte Julia och Hanna vara med :( men de får vara med nästa gång ;)

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards