tokigt

Alla inlägg under september 2013

Av Elly - 26 september 2013 17:57

Av Elly - 25 september 2013 22:27

Idag efter träningen så pratade några tjejer i laget om hur deras så kallade "kompisar" agerade och lite så, och det fick mig att inse hur bra kompisar jag har. Vi är ett gäng på 10 personer som alltid har kul tillsammans! Vi har typ aldrig bråkat på dem tre åren vi har "hängt" tillsammans. Vi kan prata om ALLT, och har alltid roligt tillsammans. Vi behöver inte hitta på någonting för att ha kul, bara vi får vara med varandra så är det riktigt skojigt!! Jag är bara så lycklig över arkad träffade dessa människor och att vi är vänner. Jag hoppas bara att den vänskapen aldrig tar slut. Jag älskar dem verkligen!! <3

Av Elly - 23 september 2013 21:01

I lördags på morgonen så var det match igen, var dock inte med och spelade efterso att det var en division 1 - match (men jag var där och hejade!). Sedan vid två så hade Wendela kals eftersom att hon fyllde år i söndags. Det var trevligt! :)

Sedan på söndagen så var det match igen, och då fick jag spela ;) Men Sussie (som också fyllde år) hade 40-års fest samtidigt, så jag fick skynda mig efter matchen och hann iallafall vara där en liten stund ;) Det var jätte-trevligt den lilla stunden jag hann umgås med alla :)

Nu har också en nya vecka börjat med nya tag och MASSVIS med mera kurs och andra jobbiga saker.... Hoppas jag överlever ;)

Av Elly - 16 september 2013 17:01

I fredags så kände jag mig halvf sjuk, men bestämde mig för att gå till skolan iallafall eftersom att det var skolfoto. Skolfotot var vid tio, men orkade mig igenom hela dagen också ;)

Sedan på kvällen så var det innebandymatch, men åkte bara och tittade då jag kände mig lite dålig.
Sedvanor lördagen var det dax för match igen, och då testade jag att köra. Gick ganska bra för min del, bara att jag mådde ganska dåligt efteråt :(
På söndagen sedan så åkte vi först till Lager 157 och sedan vidare till Farsta. Fick faktiskt med mig två nya tröjor och ett par jeans :D
En väldigt bra helg! :)

Av Elly - 13 september 2013 16:04

Av Elly - 12 september 2013 15:13

Sitter just nu och väntar på bussen. Har varit en vanlig dag i skolan, har haft musik och idrott var dock inte med på idrotten då jag känner att jag är påväg att bli sjuk, så typiskt :( Men åkte direkt från skolan och köpte choklad så att jag kan baka när jag kommer hem, har längtat!! :D

Bild från föra fredagen ;)

Av Elly - 9 september 2013 21:33

I helgen hade vi våran egen cup i innebandyn. Gick inte så bra (placerings-mäsigt) men jag tyckte att vi var ganska bra. Körde mina första matcher som utespelare, och GUD vad det var svårt!! Får typ panik! Det ser ganska lätt ut, men när man väl försöker själv så märker man verkligen vad svårt det är. Hade även lite skott-träning med en tjej från laget på lördagskvällen och det visade sig att jag inte är så bra på att skjuta ;) Men övning ger färdighet, hoppas jag... xD

Av Elly - 5 september 2013 22:12

Igår i skolan så gjorde jag, Linnea, Hanna och Isa en labb i tjejernas omklädningsrum. Vi skulle använda ett ljus, så vår vaktmästare var tvungen att stänga av brandlarmet xD

Sedan åkte vi in till centrum, åt middag på Subway (of course) ch sedan gick vi på UGH! Detr så mysigt och skönt att bara vara där. Även fast man inte gör något speciellt så bara måste man dit, för annars typ hamnar man i deprition ;) Det var iallafall jättemysigt! :D

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards