tokigt

Alla inlägg under december 2012

Av Elly - 31 december 2012 15:18

Igår så gjorde vi 'stora' tjejer något själva med mamma och pappa för första gången sedan Bianca kom. Då gick vi och tittade på bio!! (samtidigt som farmor passade Bianca). Det var jättekul att hitta på något, och filmen var väll ganska bra. Tittade på "Sune i Grekland". Jag kan säga att jag hade lite högre förväntningar, men den var ändå bra! :D

Av Elly - 26 december 2012 13:53

Imorse vid 11 så var jag på gudstjänst. Skulle vara på en under julen, så då gjorde jag det idag då jag inte gick på julafton.
Idag blir det att fira jul med släkten på mammas sida :) Sitter nu i bilen påväg till mina kusiner i Värmdö :D Det ska bli jättekul!! Självklart skulle Bianca ha med sig sin nya docka och alla dockans saker ;) Sörnos!! <3

Av Elly - 25 december 2012 11:21

Japp, det var julafton igår och jag hann inte göra ett inlägg, så jag gör det nu istället ?
På morgonen fick jag självklart paket i strumpan! Jag fick ett sänglakan, två par trosor och en bok! :D Bianca tyckte att det var jättekul att öppna paketen, och när hon fick veta att det var tomten som hade lagt dem där blev hon jätteglad!! :'D
Efter det åt vi gröt och såklart fick jag inte mandeln :( Det var syrra som fick den efter lite fusk....
På eftermiddagen kom mina kusiner (på pappas sida) farmor och farfar. Vi tittade på Kalle Anka, öppnade paket och åt god mat (höll på att spricka efter att jag hade ätit). Sedan gick kusinerna hem någongpng vid 2-3 på natten.
Självklart hade vi tomte också!!!! Fast Bianca blev livrädd för den :'( Nutten. Men det var iallafall en snäll tomte vi hade ;)

Av Elly - 23 december 2012 20:48

Ja, då är det julafton imorgon!!! Längtar sååååå!!!! Vår släkt på pappas sida ska då komma över och så ska vi fira jul!!
Just nu sitter jag med familjen och tittar på 'uppesittar-kväll med Bingolotto' och äter julgodis!! Mums!!

Av Elly - 22 december 2012 12:08

Äntligen har jag också jullov nu!! Kändes som om alla fick jullov tidigare och vår skola var tvungen att vänta in i det sista.... Men nu är det iallafall klart. Var i skolan en timme igår, fick mina betyg och godis!!! ? Efter det åkte jag hem och julbakade, mums!! Sedan på kvällen så klädde vi granen och gjorde pepparkaks-hus!!

Av Elly - 17 december 2012 08:31

Eftersom att jag inte har skrivit några inlägg på länge så har jag inte hunnit skriva om lucia! Som sagt så praoade jag då och efter det gick jag till Biancas (min syrra) dagis. När dem hade lucia-tåg så tyckte hon att det var jätteläskigt och sprang till mamma. Hon ville helt enkelt inte vars med (kan ha berott på att det var ganskamycket folk där) sötnos!! <3
Dagen innan lucia så hade även min kusin lucia-tåg för första gången på sin nya skola! Dem var jätteduktiga, men det var inte så organiserat.... Oliwer (min kusin) fick stå bakom massvis med andra barn så han sundes ingenting... :( Fick i alla fall en bra bild på honom efteråt ;)
Hejsvejs!!

Av Elly - 16 december 2012 22:58

I onsdags så började jag praoa i en förskoleklass på hagaskolan. Var där onsdag, torsdag och fredag. Det har faktiskt varit skoj!! Dem är såååååå söta, bara 6 år gamla!!!!! ? Ska vara där imorgon och på tisdag också sen så är det slut.... :( Kommer sakna dem....dem är så snälla mot mig <3<3

Av Elly - 9 december 2012 15:44

Hade match igår och då vann vi med 9-5! :D Sedan hade vi också match idag och då vann vi med 6-0! :D
Sedan när jag kom hem idag var våra "stora" kusiner hos oss så vi lekte lite med Bianca. Sen så sitter jag nu och jobbar matte, jättejobbigt!!! Ska redovisa 6 steg på måndag och tisdag!!!! Fattar inte hur jag ska hinna det!!!!! Men om man tänker positivt är det snart jullov! ????

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards