tokigt

Alla inlägg under juli 2013

Av Elly - 29 juli 2013 23:36

Idag så åkte jag in till centrum med Ella och Hanna för att titta på glasögon till mig ;) Hittade faktiskt några som jag tyckte passade ;)
Sedan åkte vi hem till mig och då kom även Frida och Isa! Vi spelade spel och pratade och hade det mysigt! Det var helt enkelt en toppendag!! :D

Av Elly - 25 juli 2013 17:02

Igår så åkte hela familjen till Boda Borg i Oxelösund tillsammans med kusinerna Eriksson! Var superkul!! Det bästa var nog att mitt lag vann ;)

Sedan på kvällen blev det middag och fika tillsammans. Jag och Elina slängde ihop en kladdkaka och vispade lite grädde, så det blev mumsigt ;)

Sedan idag så åkte vi till våra kusiner i Värmdö och badade, mysigt! Var faktiskt ganska skönt i vattnet :) Dock inte så soligt så kunde inte riktigt jobba på brännan ;)

Av Elly - 13 juli 2013 23:07

Kom dit imorse vid halv elva och då gick vi direkt till Pippi ;) Var där den mesta delen av dagen eftersom att Bianca ÄLSKADE det :'D Men vi hann även se lite på Karlsson på taket, Ronja Rövardotter och Madicken :)
Här kommer lite bilder från dagen :)

Av Elly - 13 juli 2013 00:23

Dagen började med pakning! Pajade hela förmiddagen innan jag åkte till centrum vid fyra och träffade Hanna! Har inte träffat henne på länge då hon har varit i Spanien, så det var jättekul! Vi tittade runt i affärer och fikade på Espresso House :D Jag böt två tröjor, köpte ett par svarta jeans och en stickad vit kofta :) Glömde ta kort och nu har jag pakat ner dem i min väska ;)

Imorgon vid sju så åker vi till Vimmerby där vi ska gå på Astrid Lindgrens Värld! Ska faktiskt bli jättekul!! Har inte varit där på jättemånga år så även jag tycker att det ska bli spännande! Men mest spännande tycker nog Bianca att det är att få hälsa på Pippi :')
Vi är där i två dagar och sedan på söndag kväll åker vi till Öland och är där en vecka :)
Nu måste jag sova om jag ska orka gå upp imorgon (även om jag nog kommer sova hela bilresan)

Av Elly - 12 juli 2013 15:14

I onsdags så åkte jag som sagt in til stan. Hade jättemysigt, gick och tittade lite i affärer och åt lunch, umgicks helt enkelt ;)

Sedan igår så gick jag, Linnea och Julia till stranden för att bada, men det blåste så mycket så vi gick hem till Linnea istället ;) Där tittade v på film innan jag gick hem och åt middag :)

Sedan nu idag så har jag pakat eftersom att vi åker imorgon (berättar då vart vi ska) och nu ska jag snart möta upp Hanna i centrum som kom hem från Spanien för några dagar sen, ska bli mysigt ;)
Hoppas ni har en bra dag :)

Av Elly - 10 juli 2013 11:17

Igår var det jättefint väder så vi var pp stranden med kusinerna Stark hela dagen! Var jätteskönt! Solade även ganska mycket, så blev lite brunare ;) Sedan när vi skulle åka hem så sov Oliwer över här. Tittade på "Dumma mig" igår och åt popcorn! Mums! Var en trevlig dag igår helt enkelt :D

Idag ska familjen iväg med kusinerna Stark på museum, men jag dissar dem för att åka in till stan med Frida och Linnea. Vi ska trotsa regnet och ha det mysigt ;) Berättar mer sen om vad vi ska göra där ;)
Ha en trevlig onsdag (eller är det verkligen onsdag, har ingen koll....)

Av Elly - 8 juli 2013 19:04

Blev firad av släckten igår! Var jättetrevligt! Hade bakat hela dagen innan och det var vissa saker som blev misslyckade (t.ex. Tårtan...) men men, det är sånt som händer ;)
Fick även massvis med paket, även fast jag redan hade fått en MacBook!! Orkar inte vissa nu, kanske någon annan gång (och vi vet ju alla att det slutar med att jag glömmer bort det xD)

Av Elly - 4 juli 2013 20:57

Sov till typ tolv idag vilket har lett til att jag inte har gjort NÅGONTING på hela dagen!! xD Familjen åkte iväg till IKEA och handlade utemöbler som jag hjälpte till att sätta ihop, och det är det ENDA jag har gjort idag xD
Snyggt blev det iallafall :D

Jag har även skaffat ask! Gå gärna in och ställ några frågor, svarar på allt ;) Länken finns i min bio på instagram (glooserkungen) men för er som inte har instagram, ask.fm/glooserkungen

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards