tokigt

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2013

Nya skor!

Av Elly - 6 oktober 2013 11:17

Igår så var det match mot Huddinges 99:or. Det blev 0-0, men vi kämpade bra och hade ganska bra fart. Var lite synd att vi inte fick in ett mål eftersom att vi borde ha vunnit, men men ;)
Sedan efter matchen åkte vi direkt till Länna och köpte nya innebandy-skor. Har inte riktigt haft några skor, eftersom att jag har stått i mål förut. Men kände att jag behövde nya bra skor nu, så då köpte jag det :) Är faktiskt väldigt nöjd med mitt köp! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elly - 7 januari 2014 17:20

Byter nu från bloggplatsen.se till blogg.se eftersom att det verkar enklare och smidigare + att det ser snyggare ut. Så det här är troligtvis mitt sista inlägg på den här bloggen, men man vet aldrig, jag kanske betsämmer mig för att komma tillbaka ;)...

Av Elly - 25 december 2013 01:08


Kan man fortfarande säga god jul, även fast klockan har passerat tolv? Nu bestämmer jag att man kan det! :D Jag har haft en trevlig dag, med paketöppning på morgonen. Sen var det frukost, och självklart fick inte jag mandeln i gröten (får den aldrig...

Av Elly - 23 december 2013 10:50


Jaja, jag vet att det var typ hundra år sedan jag skrev något sist, mdn har verkligen inte orkar blogga något, så jag försöker väll börja nu igen ;) Iallafall, snart så är det ju jul så igår så julpyntade vi med dem sista tomtarna och klädde grane...

Av Elly - 8 december 2013 20:00

I fredags så var jag på Julgalan med mina två syrror (Mikaela och Alexandra), mamma, Sussie och moster Linda. Hade fått det i "första-advent-present". Det var jättekul och vi hade ganska bra platser! :D Det var första gången som jag var på Tele2 are...

Av Elly - 3 december 2013 19:49

[Bild]

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards