tokigt

Alla inlägg under juli 2012

Av Elly - 26 juli 2012 08:57

Det här blir ett snabbt inlägg, för vi ska snar iväg till Leksands sommarland!!! <3<3 Eftersom att jag kommer att vara där med mina kusiner hela dagen, så kommer jag nog inte hinna blogga något mer idag. Men om jag har tur kanske det kommer upp några enstaka bilder i morgon :)
Ha en bra dag! :D <3

Av Elly - 24 juli 2012 13:37

Idag åkte vi ut i skogen och tittade på vilda vildsvin xD Det var två stora och tio små ungar som var jättesöta :')
Efter det åkte vi in till Leksand och nu så sitter vi på en restaurang och ska äta lunch. Ska försöka lägga ut några bilder på vildsvinen, men om det inte kommer någon bild så vet ni varför xD

Av Elly - 23 juli 2012 16:55

Förlåt för att det inte kom med en bild i förra inlägget, men har typ ingen teckning här i Dalarna. Jag har tur som kan lägga upp inlägg, men jag kommer inte kunna lägga upp bilder :( Så det får ni vänta med tills jag kommer hem till Stockholm :)
Nu ska vi åka till kusinerna och grilla :)
Ha en trevlig kväll :D <3

Av Elly - 22 juli 2012 17:07

Nu är vi framme i Dalarna, efter en lååååååång bilresa!!!! Vi har precis kommit fram, sp vi ska nog packa upp lite saker och sedan kanske vi åker förbi våra kusiner :)
Ska bästa min säng nu.
En bild på stugan som vi ska bo i en vecka :)

Av Elly - 22 juli 2012 14:25

Japp, nu är man påväg till Dalarna. Vi ska bo i en stuga i Darla Järna och vara med våra småkusiner :) Det ska bli kul, men det är tråkigt att åka bil så långt. V har åkte i två timmar, stannat och ätit och nu så har vi en och en halv timme kvar!!!! :( Lite jobbigt, men det blir kul när vi kommer fram :)
Nu ska jag lyssna på musik och kanske sova lite :)
Ha en bra dag :D <3
(bjuder på en bild från Smultronstället i Norrköping)

Av Elly - 20 juli 2012 14:38

Nu är vi påväg hem från Norrköping :D De är ganska tråkigt eftersom att det inte finns något att göra i en bil. Och dessutom så sitter vi och lyssnar på barnmusik...
Men vi har iallafall stannat oc fikat, oc det var både roligt och gott!! :D <3
Som tur är så är vi snart framme :)
Ha en bra dag! :D <3

Av Elly - 19 juli 2012 15:57

Förlåt för det dubbla inlägget igår, men min mobil hackade lite. Men nu är den okej! ?
Idag var vi och badade på ett badhus i Norrköping!! :) Det var jättekul och jag badade även utomhus, fast det var jättekallt i luften. Men i vattnet var det SKÖNT!!!! Nu är jag sp klart ganska trött, eftersom att jag gick och la mig sent igår och gick upp tidigt. Och sedan har jag badat hela dan, så ska nog lägga mig och vila ett tag :)
Ha en skön eftermiddag/kväll!! :D <3

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards