tokigt

Alla inlägg under juli 2012

Av Elly - 18 juli 2012 20:33

Nu är vi tillbaka på landstället (Sussie's landställe) efter att ha varit i Söderköping. Vi besteg berget och åt på Smultronstället. Glassarna var SÅ goda!!!! :D <3<3 Men dem var även väldigt stora så man blev väldigt mätt ;)
Några bilder på glassarna :) (den översta är min)!

Av Elly - 18 juli 2012 16:02

Nu är jag i Söderköping!! Det är jättemysigt här! :) Har precis tittat på två båtar som slussade genom Göta Kanal :)
Innan vi åkte hit åkte vi till ett köpcentrum och där köpte jag en plånbok!! :D
Nu ska vi bestiga ett berg och sedan ska vi äta glass på Smultronstället!! <3 Det är ett MÅSTE om man åker förbi Söderköping! Dem har de bästa glassarna i världen!!! :D Kommer upp bilder sen!
Ha det bra <3

Av Elly - 18 juli 2012 15:58

Nu är jag i Söderköping!! Det är jättetrevlogt här, har precis tittar på två båtar som slussade i Göta Kanal! :) Innan vi åkte hot åkte vi till ett köpcentrum och där köpte ja en plånbok :)
Snart ska vi bestiga ett berg, och efter det ska vi äta glass på Smultronstället. Det är ett MÅSTE om man åker förbi Söderköping. Dem har de bästa glassarna i världen!!!! :D Kommer upp bilder sen :)

Plånboken jag köpte:

Av Elly - 17 juli 2012 19:41

Nu känns det verkligen som om det är semester!! :D Vi har inte åkt iväg någonstans i sommar, men nu har vi det och då känns det som om semestern börjar på riktigt!!! Igår åkte jag till Boda Borg i Oxelösund. Sedan åkte vi till Sussie's (mammas kompis) landställe och dov där inatt. Sedan idag så åkte vi till någon skum by som hete Arkösund... :O Men dem hade JÄTTEGOD glass!!!!! :D <3<3<3<3
Sedan efter middagen så grillade vi marshmallows <3<3<3 :D

Av Elly - 3 juli 2012 22:14

Jag känner att jag ska prata känslor, men jag tycker att det är så svårt eftersom att jag inte vet hur jag ska uttrycka mig. Men jag har hittat en låt som beskriver EXAKT hur jag känner!!Låten är tillägnad Ella och jag menar värkligen varenda ord!!!!<3<3<3<3<3<3<3

 

 

For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right

For every dream you made come true
For all the love I found in you
I'll be forever thankful, baby

You're the one who held me up
Never let me fall
You're the one who saw me through
Through it all

You were my strength when I was weak 
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me

Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'cause you believed
I'm everything I am
Because you loved me, ooh

You were always there for me, the tender wind that carried me
The light in the dark shining your love into my life
You've been my inspiration through the lies you were the truth
My world is a better place because of you

You were my strength when I was weak 
You were my voice when I couldn't speak 
You were my eyes when I couldn't see

You saw the best there was in me

Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'cause you 

I'm everything I am
Because you loved me

You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see

You saw the best there was in me

Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'cause you believed

I'm everything I am
Because you loved me, ooh
I'm everything I am
Because you loved me

 

 

 



<3<3<3<3

Av Elly - 3 juli 2012 20:50

Jag fyllde år i söndags, och jag hade en jättebra födelsedag!!! :D Min mamma och min lillasyster Bianca kom in och sjöng för mig på morgonen och de gav mig jätte fina paket!! :D

 


Sedan så åkte vi in till stan och tittade lite i affärer och åt lunch. Efter det åkte vi till mina stora kusiner för att fira min faster som hade fyllt år. På kvällen åkte vi och köpte suchi och hyrde en film. Det blev en jätte mysig kväll. 

Sedan på måndagen så kom resten av min familj hem (de har varit på fotbollskup i Piteå) och på kvällen så firade de mig ingen!!!! Då fick jag ännu mera paket!!! :D 

 




Bloggar lite mera senare :D <3

Av Elly - 2 juli 2012 15:44

Nu har jag suttit framför datorn i en timme och rensat bilder. För min förra mobil var lite muppat och gjorde så att alla bilder blev tre gånger så många. Så jag har trippelt så mycket bilder på min dator, så då var det bara att börja rensa. Även fast jag satt i en timme så har jag bara hunnit till december förra året!!! Jag har inte lite kvar....Som sagt, bloggar mera senare i kväll ;)

Av Elly - 2 juli 2012 12:44

Nu var det ett tag sedan jag bloggade och jag är ledsen för det :( me det får ni leva med, jag har ju faktiskt SOMMARLOV!!! ;)För ett tag sedan fick jag en fråga från en tjej som heter Cornelia. Hon undrade om jag kunde länka hennes blogg, och det ska jag göra. Så im du vill läsa om hennes liv går du in på: http://corneliawestanau.bloggplatsen.seGå gärna in och titta ;)Kommer blogga lite mer i kväll :)Bye Bye ;)

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards