tokigt

Alla inlägg under mars 2013

Av Elly - 31 mars 2013 19:25

Igår på förmiddagen så tog jag de lungt och städade rummet fram till klockan 4, då mormor, morfar och farmor kom på påskmiddag!! Åt självklart påskbord och fick ett påsmög av mormor och morfar (den översta bilden). Sedan så hade "påskharen" gömt ett påskägg åt mig!!! :'D (nedre bilden)
Sedan till fika så hade jag gjort påskäggs-cupcakes :')

Av Elly - 29 mars 2013 19:28

Igår efter skolan så åkte jag och Julia in till Haninge Centrum och hämta ett varsit grattis påskägg, eftersom att vi är coola och är medlemmar i deras kundklubb ;)
Sedan på kvällen så gick vi till kusinerna Eriksson på påsk-middag :) Där fick jag två till påskägg, ett av farmor och ett av farfar :) Så fick totalt tre påskägg igår :D
(Det första ägget är det från Haninge centrum, dem andra är från farmor och farfar)

Av Elly - 27 mars 2013 20:00

Nu börjar Glee igen i Sverige efter att det har haft en paus i typ två månader!!!! Undra om jag typ har fått panik!!!! Dessutom har mitt internet varit helt cepat så har inte kunnat titta på datorn heller!!!! Är lite lagom desperat sådär.... ;) Men nu börjar det igen och jag kommer sitta som fastklistrad framför TV:n ;) 

(sedan direkt efter det så är det Grey's Anatomy)

 

Av Elly - 27 mars 2013 19:23

Idag i skolan så byggde vi elbilar på tekniken. Det var jättekul, men eftersom att jag har varit borta en veckan så hade jag och min grupp (Melina) inte hunnit så långt. Men vissa var redan klara och körde därför olika race som jag filmade och har klippt ihop till ett videoklipp. Eftersom att jag inte är så bra på att klippa och fixa till videoklipp så får ni nöja er med den här halv-braiga videon xD



Av Elly - 25 mars 2013 22:02

Nu har jag kommit hem igen efter en jätteskön vecka i Egypten!! Har varit varmt oc solig hela veckan. Lite komiskt att man kommer från värmen oc solen hem till kalla och snöiga Sverige xD
Berättar mer om resan sen när jag ha laddat upp alla bilder och så. Ska sova nu då jag är jättetrött efter hela denna veckan i solen ;)
Godnatt <3

Av Elly - 21 mars 2013 13:30

Nu medans ni är hemma  ett ganska kallt och snöigt Sverige så ligger jag här i solen i Egypten och njuter utav värmen!!!! :D Eftersom att jag inte har tillgång till internet här brta så kan jag inte lägga upp bilder härifrån, utan ni får dem sen när jag kommer hem ;) Så istället får ni nu njuta av bilder av hotellet från Ving's hemsida :)

             

Av Elly - 17 mars 2013 21:43

Nu är det bara några timmar kvar tills jag ska gå upp igen xD Ska gå upp vid halv fyra, åka hemifrån fyra och sedan går planet mot Egypten vid sju!!! Undra om jag är taggad och spänd!!!!!!! :D Håller på och längtar ihjäl mig!!! Har säkert glömt packa ner någonting också.... Men men ;)
Har gjort ett tidsinställt inlägg som kommer på torsdag. Då jag inte kommer att ha tillgång till internet där borta så får ni nöja er med det på hela veckan ;)
Nu ska jag försöka sova eftersom att jag ska upp igen om 6 timmar ;)

Av Elly - 16 mars 2013 23:31

Imorse så var det match i Vendelsömalm som vi förlorade!!! Det kändes så JÄKLA surt!!!
Men sedan så var det 2-års kalar för Bianca!! Var jättekul!! Fikade, hade det trevligt och så fick hon såklart massvis med fina paket!! :) Vi hade även gjort en Pippi-tårta åt henne!! :'D
Sedan på kvällen sp stannade våra sysslingar från Göteborg kvar på middag!!! Jättemysigt!! :) <3 Nu ska jag sova eftersom att jag fortfarande är jättetrött efter Falun-resan ;)

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards