tokigt

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Elly - 16 mars 2013 23:31

Imorse så var det match i Vendelsömalm som vi förlorade!!! Det kändes så JÄKLA surt!!!
Men sedan så var det 2-års kalar för Bianca!! Var jättekul!! Fikade, hade det trevligt och så fick hon såklart massvis med fina paket!! :) Vi hade även gjort en Pippi-tårta åt henne!! :'D
Sedan på kvällen sp stannade våra sysslingar från Göteborg kvar på middag!!! Jättemysigt!! :) <3 Nu ska jag sova eftersom att jag fortfarande är jättetrött efter Falun-resan ;)

Av Elly - 16 mars 2013 12:20

Min lilla ängel fyllde två år igår!!!! Hon har blivit så stor!!! :') Kunde tyvärr inte vara med på morgonen och sjunga för henne eftersom att jag fortfarande var i Falun då :( Men jag kom hem sen på kvällen och så fick hon klossar av mig som jag hade gjort på träslöjden i Falun. Hon ska även få ett till paket av mig idag! ;)
Till middag blev det köttfärssås och spagetti eftersom att det är hennes favorit-rätt :') Sedan på kvällen så fick hon även popcorn!! Hon var så glad!!
Dem hade även sparat ett paket på kvällen så att jag också fick vara med när hon öppnade det!! Och i det paketet var det ett innebandymål!!! Hon blev så glad och stod målvakt sen under kvällen :') <3 Min lilla älskling!!! <3 <3

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards