tokigt

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Elly - 5 mars 2013 21:57

Förra torsdagen så hade jag namnsdag!!!! Eller ja, det var Maria... Firar det istället, då min "riktiga" namnsdag Ellinor är tio dager efter min födelsedag, och det blir lite tätt in på.... Därför firar jag Maria-dagen istället ;)
Men vi hann inte fira den i torsdag så vi firade det idag!! :D
Fick en bok! En linjal! Och två nagellack!!! Superglad!!!! :D

Av Elly - 5 mars 2013 19:30

 

Tröja från HM 99:-


 

Hårspännen från HM 19.50:-


 

Tre garnnystan från Panduro 13:- styck


 

Cheek Brush från KICKS 129:-

Av Elly - 5 mars 2013 12:55

Gick hem från skolan igår pågrund av att jag kände mig dålig. Gick hem och la mig i sängen, kollade ett avsnitt av Glee och sov en stund. Kände mig lite bättre på kvällen, men i morse när jag vaknade så mådde jag jätte illa!!! JÄTTEJOBBIGT!! Så nu har jag bara varit hemma och vilat, tittat ett avsnitt av Vampire Diaries och ska nu försöka plugga lite. Ska även försöka äta något eftersom att jag bara har ätit en skorpa och lite nyponsopa sen jag vaknade :( Aja ska försöka bli frisk nu ;)

Av Elly - 5 mars 2013 11:27

I lördags så åkte jag in till stan med bästa Ella!! :D Vi åkte in vid ett och gick sedan runt och tittade i affärer i typ 3 timmar xD Efter det så gick vi och åt lunch på Subway!!!!! Gud vad jag älskar Subway!!!:'D       

Efter det så gick vi och tittade i affärer igen i typ 1 timme xD

Sedan så tittade vi på BIO vid halv sju!!! Tittade på Beautiful Creatures!!!! Den var SJUKT bra!!!!!!! :D  

       

Visar sen vad jag köpte ;)

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards