tokigt

Direktlänk till inlägg 20 april 2013

Fullspäckad dag!!

Av Elly - 20 april 2013 17:27

Japp, idag är det en fullspäckad dag!! ;) Imorse vid elva så följde jag med mamma och tittade på hennes gamla handbollslag som spelade match. Hon och Linda skulle egentligen vara med, men eftersom att båda två har ont så hejade dem istället. Men eftersom att Sussie var med och spelade så satt jag och kusinerna Stark oc hejade på henne.
Sedan direkt efter det så åkte vi på kala hos kusin Benjamin som fyllde 5 år :D Var jättetrevligt med gott fika och tårta :'D
Sedan nu så ska vi iväg på middag hos några kompisar, så har haft fullt upp hela dagen ;) Hade egentligen tänkt plugga lite idag, men, men ;) Kanske hinner det imorgon ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elly - 7 januari 2014 17:20

Byter nu från bloggplatsen.se till blogg.se eftersom att det verkar enklare och smidigare + att det ser snyggare ut. Så det här är troligtvis mitt sista inlägg på den här bloggen, men man vet aldrig, jag kanske betsämmer mig för att komma tillbaka ;)...

Av Elly - 25 december 2013 01:08


Kan man fortfarande säga god jul, även fast klockan har passerat tolv? Nu bestämmer jag att man kan det! :D Jag har haft en trevlig dag, med paketöppning på morgonen. Sen var det frukost, och självklart fick inte jag mandeln i gröten (får den aldrig...

Av Elly - 23 december 2013 10:50


Jaja, jag vet att det var typ hundra år sedan jag skrev något sist, mdn har verkligen inte orkar blogga något, så jag försöker väll börja nu igen ;) Iallafall, snart så är det ju jul så igår så julpyntade vi med dem sista tomtarna och klädde grane...

Av Elly - 8 december 2013 20:00

I fredags så var jag på Julgalan med mina två syrror (Mikaela och Alexandra), mamma, Sussie och moster Linda. Hade fått det i "första-advent-present". Det var jättekul och vi hade ganska bra platser! :D Det var första gången som jag var på Tele2 are...

Av Elly - 3 december 2013 19:49

[Bild]

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards