tokigt

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elly - 20 oktober 2012 20:39

Hade match idag vid halv två och jag fick stå! :D Men tyvärr så gick det inte så bra :( Förlorade med ganska mycket, känns som om det var mitt fel men det var ju hela laget, väll...?
Aja, vi lägger den matchen bakom oss och taggar inför matchen imorgonbitti! Klockan 8:00 i Tuulinge!! -.- Måste därför snart gå och lägga mig. Hoppas det går bra imorgon ;)
En blid på mig och bästa Ella när vi var små ;)

Av Elly - 19 oktober 2012 08:23

Idag hade vi sovmorgon, börjar inte förens 11:30!! :D Gick upp för tjogo minuter sen, har ätit en snabb och lite frukost och nu ska jag titta på ett avsnitt av Glee!! Sen ska jag gå mot bussen, åka hem till en kompis och äta lunch. Vi kommer att vara ganska många som ska äta där ;) Sen ska vi gå till Barnsjön där vi ska orientera! Inte så kul, men men...
Chaoooooo!!!

Av Elly - 13 oktober 2012 23:02

Hade match idag vid fyra, fick stå i mål! :D Pch det gick faktiskt bra! :) Vi vann med 8-2!! :D <3 Bra spelat Viken!!
Idag på morgonen så var det gårdsstädning och väldigt fint väder. Det var jättemysigt. <3
Bianca tyckte om att hjäpa till och sitta i löven! ;) <3

Av Elly - 11 oktober 2012 07:38

Provet igår gick HEMSKT!!! Hade glömt att titta igenom målen så kunde inte "rätt" saker!!! :( Hoppas iallafall att jag får godkänt! :)
Sitter i sägnen nu och ska snart få till bussen. Ska försöka se om Hanna vill åka med mig idag, eftersom att hon glömde det igår ;)
Ska springa till bussen nu :) Ha dn bra dag! :D
En bild på födelsedagsprinssesan igår!!

Av Elly - 10 oktober 2012 15:44

Sitter på bussen nu påväg hem till mina kusiner. Min kusin Wendela har fyllt 3 år, så det måste ju firas med kalas!! Till henne har vi köpt prinsess klänning och prinsess krona! :D Hon kommer att bli såååååå glad. Ska av bussen nu ;) Chaoooo!! :D

Av Elly - 9 oktober 2012 16:59

Igår blev jag klar med ENA delen av musiken!! Jippi!! Gick och spelade gitarr och piano, fick ett A! Ännu mera Jippi!! Men sen så blir det ännu mera plugg, och mera plugg... När ena saken är över så börjar såklart nästa! Har nämligen prov imorgon i fysik. Provet kommer att handla om energi, energiformer, arbete och kraft. Och jag kan ingenting!!! Måste verkligen plugga!!!
Efter skolan idag så gick jag och Frida hem till Hanna och åt cupcakes (som jag egentligen inte tålde), så nu har jag jätteont i magen :(
Förresten, igår fick jag Glee säsong 3 på DVD!!! Ska nog titta på det nu och sen plugga lite inför provet imorgon. Önska mig lycka till!! :D

Av Elly - 6 oktober 2012 10:05

Ja, som rubriken säger så har det snart gått ännu en vecka. I skolan har veckan varit ganska seg oc jag har inte fått någonting gjort!! :( Men det ska vi ändra på nu!! :D Ska plugga i helgen så att jag kommer ikapp min planering, om jag hittar luckor i min planering över helgen ;)
Idag så ska jag ha en photoshoot med Hanna, det ska bli superkul!!! :D Direkt efter det så ska jag fira min farbror som har fyllt år. Är ganska skönt eftersom att dem bor typ grannar med oss ;)
Sen på söndagen har jag match på morgonen och typ samtidigt som matchen börjar, börjar även komformationsmötet, så då får msn skynda sig efter matchen så st man inte kommer jääääääääääätte sent! ;)
Nu ska jag sms:a Hanna och se när vi ska träffas, hoppas ni får en bra helg! :D

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards