tokigt

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Elly - 27 maj 2013 22:05

Nu är man alltså konfirmerad!! Har varit en jätterolig tid tillsammans med hela gruppen, både konfirmations-träffarna och resan till Italien!! Jag verkligen ÄLSKAR alla som gjorde detta till ett minne för livet!!! :D
Men nu har jag blivit lämnad här med en känsla av...........tomhet. Jag vet inte, men jag känner mig liksom tom. Jag är så ledsen för att det är över :( Det är en jobbig känsla som är svår att beskriva :'(
Men dagen igår, under konfirmationen, var super!! Jag var så glad, helt sjukt!!! :D Det gick bra på redovisningen (Hanna sjöng jättevakert) och "festen" efteråt med släcktes var jätterolig. Fick massor me fina paket som jag visar senare!! :D

Kommer verkligen sakna alla människor, speciellt ledarna och min präst :'( Ska till kyrkan på onsdag kväll och hoppas att det då känns lite bättre :')
Så här såg jag ut igår ;)

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards