tokigt

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Elly - 6 juni 2013 23:10

Idag så åkte jag, mamma och Bianca till Värmdö för att hälsa på kusinerna Benjamin och Julia, och morbror Peter! Var jättekul! :D Var också jättefint väder så det var skönt. Efter ett tag blev det nästan FÖR varmt (!) så då sattes vatten-spridaren igång ;) Sedan innan vi åkte hem så åkte vi ut med deras båt! Var verkligen jättetrevligt. Var helt vindstilla på vattnet och det var så fint!! :'D
Sedan när vi kom hem så åt vi mat och nu ligger vi i sidan och myser ;)

Av Elly - 6 juni 2013 10:55

Igår i skolan så hände det inte så mycket, redovisade spanskan och sedan tittade vi på niornas filmer. Varje år gör niorna filmer om hur dem tycker att åren pp skolan har varit. Dick tyckte jag att föra årets nior hade gjort bättre filmer....
Men efter skolan så åkte jag, Linnea och Hanna in till centrum. Dör klippte Hanna håret och vi åt på Subway! Mums! Fick även med mig två nagellack hem ;)
Sedan efter det gick vi direkt till kyrkan där det var mässa och sedan umgicks vi. Tyvärr var det sista gången, kommer längta ihjäl mig till i höst! På ungdomskvällen i kyrkan så gjorde jag och Hanna även armband, jag blev jättestolt över mina! (fast det var fett lätt att göra dem) xD

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards