tokigt

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Elly - 16 juni 2013 23:23

Gick och lade mig ganska sent igår, somnade vid tre, halv fyra. Det resulterade med att jag sov till halv ett. Sedan idag har jag bara varit trött och inte gjort så mycket, mest städat i lokalen. ;)

Igår på festen hade vi jätteroligt. Det började med att vi serverade mat och dricka till alla gäster. Sedan när dem hade ätit fick vi äta och sedan plocka undan. När det var klart serverade vi fika. Fick lite mycket att plocka undan sen så vi hann typ inte fika ;) Sedan efter det så började själva "festen"! ;) Det var då vi stod i baren. Det var bar till själv-konstnads-pris. Den summan pengar som sedan kom in fick vi fyra dela på!! Slutade med att vi fick femhundra var!!!!! :D OMG!!!!

Sedan under kvällen var vi även med och dansade lite till och från. Elina och Alexandra körde även igång lite limbo (där jag avstod då jag har ont i knät). Var en jätterolig kväll och vi åkte därifrån ungefär vid halv två ;)

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som gillar att ha roligt ;)
Jag har nog dem knäppaste kompisarna som finns :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards